Tuesday, August 25, 2009

祝我生日快乐

又大一岁了...真无聊...像当年可爱圆润的我,我现在已经和它唱"候鸟"了...再见,再见,再见 ho wor wu wo o wo wu wu~~~




再见了"肥嗨"
不!不再见了才对...




不过你看!现在也好不到哪里去,疯疯癫癫将...


长话短说,今天主要写blog的原因是我要谢谢我全部的"损友"给我祝贺~!! :)谢谢啊!!真是有心!!哈哈)大家有没有觉得很熟叻??哈哈
他们有心到今天早上凌晨12a.m.就和我说生日快乐了! 有心到~
第一个和说的就是我的"亲爱的"12.15a.m.将子...他还抱着心情不好的心情来告诉我生日快乐...真是委屈你了...然后就到shu xing,mkey,poisee(sry..poisee..when you sms me i don't know who are you,because i no save your number...)然后就到我的阿靓Lee Mei Zhi,他说他早上一起床就想到我今天生日了...都不懂是不是tam我开心的...算啦!今天开心就信你啦!!然后就到ah shi,刘菲菲(刘慧慧啦!)然后又到我的堂姐秀云...占时最后的是P Pai...
他们真的好到不行,祝贺我那些语就是"笑"...祝我每天笑,越来越靓仔,笑到天荒地老,海枯石烂,然后又享受属于我的明天,最厉害的就是send鬼篇来吓我!!哈哈哈 有被吓到一下,因为睡着觉的时候被吵醒然后再看所以才会被吓到!!我平时很大胆的0,0(mak大眼讲大话!!)
谢谢你们的祝贺啊真的...mkey said:friends is everythings...this is true...
心理测验说我很容易满足是真的咯!!我已经开心一整天了...hahaha
我也祝你们快快找到老公嫁出去啦!!哈哈哈 i just bullshit...lalala





my birthday cake...blueberry flovor!!jealous?haha
sister-in-law bought to me...thx ><





be finished cake...delicious~the cream is very soft and smooth.........





in my birthday,the mostly want to thanks of couse is large and great mother thank you for brought me out of this world,after that i can meet my ''broken friend''and i want THX to my company H.I.M.... and my agent yong har mooi,and thx to PAK CALL and 林夕for wrote a good great song give me to interpret and sing this song...
wait wait wait!! what the hell with me har!!!artiste already ar...sry ar...very dreamy=='''






just now you cannot see my mother properly now "you can~
狼吞虎咽look...because the cake is very delicious...hahaha






the sunlight is make my face very white...jealous myself inside the photo><






i love this world~blue sky,green trees...thx god, when i birthday you dosen't rainnnn
whould you see a monster smile??






Good night all^^




7 comments:

  1. yerr,我才将随便带过罢了啊?你亲爱的就写一大堆,美芝又写一大堆,湄琪又写一大堆!sigh, 心淡!

    ReplyDelete
  2. aiya...don't jealous la....next time i will post the private saving with you...haha

    ReplyDelete
  3. 不要将啦...你不是很自大的么?做么现在将小气
    哈哈哈

    ReplyDelete
  4. 亲爱的维林...祝你生日快乐...
    年年都17岁...仲有越来越靓仔啦...
    我希望能够见到你每一天灿烂的笑...
    笑到天荒地老...
    笑直到海枯石烂...好吗?
    哈哈哈...生日快乐啦...
    HAPPY BIRTHDAY...
    你的至爱慧慧上...

    哈哈...
    有没有很熟悉的感觉啊?
    你说的蛋糕就是那个哦...好好吃的样子^^
    呵呵^^
    看来..你已经安全回到TM咯...

    ReplyDelete
  5. Shit loh..
    forgot arLam哥birthday ..
    actually i everyday work.
    so work until all thing 4got.
    sorry yet..
    HAPPY birthday.
    and apologize me late for wish u

    ReplyDelete
  6. 亲爱的。。。hapi b'day o...
    tat day thank you very much...
    bcoz if not you, i think i will do the wrong thing...

    ReplyDelete